Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A Downhill Világkupa-sportolóink és az Enduro World Series több éves adatgyűjtése és visszajelzése után a Shorty abroncsot tovább fejlesztették.
- A kiemelkedések elrendezését megváltoztatták a nedves tapadás, a kanyarteljesítmény és a sárelvezetés javítása érdekében.
- A keskenyebb, 2,40 hüvelykes konstrukció csökkenti a gumiabroncs összsúlyát.
Műszaki adatok:
- Keverési lehetőségek: 3C MaxxTerra és 3C MaxxGrip
- Trail, enduro és downhill változatok is elérhetőek
- Tubeless kész (TR)
- Wide Trail (WT) gumiabroncs 30-35 mm széles felnikre optimalizálva
- Kategória: Trail, Enduro, Downhill
- Felhasználási javaslat: Nedves és száraz körülmények között is
- Javasolt beépítés: elöl és hátul
Technológiák:
- 3C MaxxTerra: Közepes keverék, amelyet válogatott hegyi gumiabroncsokhoz használnak. A 3C MaxxTerra puhább és nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, valamint kisebb kopást és kisebb gördülési ellenállást biztosít, mint a MaxxGrip.
- 3C MaxxGrip: A Maxxis MaxxGrip 3C keveréke a legjobb körbefutó gumit használja hegyi kerékpárokhoz. Ez a nagy tapadású keverék ugyanaz, mint amit a lesiklás világkupa és az Enduro World Series vezető sportolói használnak, és most már többféle abroncskonfigurációban is elérhető, hogy minden versenyzőt lefedjen.
- EXO: Vágás- és kopásálló anyag került számos Maxxis MTB gumiabroncs oldalfalára. Ez a sűrű szövésű anyag könnyű és rendkívül rugalmas, ami biztosítja, hogy az abroncs teljesítménye változatlan marad. Válassza az EXO Protectiont a nagyobb tartósság érdekében, ha murvás, XC és könnyű utakon vezet.
- DoubleDown (DD): Abroncsmegoldások enduro versenyekhez és e-bike-okhoz. A 120 TPI könnyű anyagunk két rétegét butil oldalburkolattal kombináljuk, hogy rendkívül tartós gumiabroncsot hozzunk létre, amely több visszajelzést ad, mint a Downhill downhill abroncsok. A DoubleDown abroncsok valamivel könnyebbek Downhill társaikhoz képest, miközben valódi különbséget kínálnak a menetérzetben. Egyes versenyzők előnyben részesíthetik a Downhill abroncsok által biztosított erősen csillapított futást.
- Tubeless kész: A tömlő nélküli kész abroncsok számos előnnyel járnak a motoros számára: alacsonyabb légnyomást tud működtetni, ami javítja a tapadást, alacsonyabb gördülési ellenállást a tömlős típusú abroncsokhoz képest, és kisebb az ellapulás esélye. A gumiabroncsok oldalfalán a „TR” szimbólum látható, kompatibilis felnire kell felszerelni, és a nyomás fenntartása érdekében folyékony tömítőanyagot kell használni. A folyékony tömítőanyagok ugyanakkor azzal az extra előnnyel is rendelkeznek, hogy tömítik a kis defekteket. Ne felejtse el rendszeresen ellenőrizni a tömítőanyagot, és szükség szerint cserélje ki, mert idővel kiszárad.
- Széles nyomvonal: A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja a gumiabroncs elrendezését és profilját a mai modern, szélesebb felniken. A hagyományos gumiabroncsokat régebbi, keskenyebb típusú keréktárcsákhoz tervezték, és túl szögletes profilt képezhetnek, ami kevésbé optimális teljesítményt eredményez. A WT abroncsok 35 mm-es belső felniszélességre lettek optimalizálva, de a versenyző preferenciáitól függően 30-35 mm-es tartományban is beváltak. A Maxxis Wide Trail XC abroncsokat 30 mm-es belső keréktárcsákkal való használatra optimalizálták, de jól használhatók 25 mm-nél keskenyebb felniken. A Maxxis nem ajánl 30 mm-nél szélesebb vagy 25 mm-nél keskenyebb felniket.