cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít
Értékesítés megszűnt

Albi Quoridor SK Asztali játék

Fa absztrakt játék, amelyben mindenki eltévedhet! A játékos feladata az, hogy először a tábla másik oldalára jutjon. A falak építésével lelassíthatja az alak mozgását. Ez lassan, de biztosan létrehoz egy labirintust. Aki előbb kijön, az nyer. ...
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak.

Termékkód: G2K | ID: 353860

Albi Quoridor SK Asztali játék

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

Fa absztrakt játék, amelyben mindenki eltévedhet!

A játékos feladata az, hogy először a tábla másik oldalára jutjon. A falak építésével lelassíthatja az alak mozgását. Ez lassan, de biztosan létrehoz egy labirintust. Aki előbb kijön, az nyer.

Játék előkészítése:

A játék megkezdése előtt helyezze el az akadályokat a táblák oldalán lévő rekeszekben (mindegyik játékosnak van 10 darabja), és válassza ki a kívánt darabot.

Minden játékos a darabját az alapvonalának közepére helyezi.

A játékosok döntenek arról, hogy ki indul, vagy "kivághatják".

A játék haladása:

A turn játékosnak két lehetősége van:

  1. Mozgassa a figuráját vagy
  2. tegyen akadályt a táblára.

Ábra mozgása:

Az ábrákat mindig csak az ételdoboz szállítja, vízszintesen vagy függőlegesen, előre vagy hátra. Az ábrák nem léphetnek át az akadályokat.

Akadályok elhelyezése:

Az akadályt úgy kell elhelyezni, hogy elzárja a két dobozt.

Az akadályok felhasználhatók a játékos előrehaladásának biztosítására vagy az ellenfél folyamatának megszakítására, és a célba való belépésnek szabadnak kell maradnia.

Szemtől szembe:

Ha két szomszédos darab van a szomszédos csempéken, amelyeket nem választ el egymástól akadály, akkor a mozgásban lévő játékos átugorhatja az ellenfél darabját (és elhelyezheti ellenfelének darabját), és mozgathat egy további mozaikot. Ha akadály van a darab mögött, akkor a játékos elhelyezheti darabját az ellenfél darabjától balra vagy jobbra.

Játék vége:

Az a játékos nyer, aki először eléri a kilenc négyzet egyikét a tábla másik oldalán.

CZ szabályokat tartalmaz.

Tulajdonságok és jellegzetességek

Felhasználás

Korosztály

8 +


Funkció

Játékosok száma

2-4


Tulajdonságok

Játékidő

15+ min


Ország

Gyártás országa

Szlovákia