1 590 Ft
1 990 Ft
Kiszállítjuk 2021.01.20.-ig
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A kerékpáros cső többnyire butilkumiból készül. A butil nagyon rugalmas és légmentesen záródó szintetikus gumi. A gumikeverékhez hasonlóan a gumiabroncsokhoz hasonlóan további adalékokra van szükség. A cső minősége nagymértékben változhat a gumi összetételétől függően. Például a Schwalbe csövek rendkívül magas légstabilitással és rugalmassággal rendelkeznek. Ez a nagy rugalmasság lehetővé teszi a különböző méretű gumiabroncsok széles körének lefedését.
Van különbség a melegen hengerelt és az autokláv csövek között. A formában vulkanizálás javítja a falvastagság egyenletességét, ezáltal csökkenti a súlyt és javítja a levegő stabilitását. Emiatt a könnyebben előállítható autokláv csövek ritkábban fordultak elő az elmúlt években. A Schwalbe csöveket mindig hőformázási eljárással állították elő.
Minden magnak szüksége van egy szelepre is, amely a vulkanizálási folyamat során csatlakozik a maghoz.
Az összetevők minősége mellett a gumikeverék tisztasága meghatározó a mag minősége szempontjából. A préselés előtt az alapanyagot hét nagynyomású szűrőn átszorítják. Minden csövet behelyeznek és felfújnak egy vulkanizáló formába. Csak ez garantálja az egyenletes falvastagságot és a magas légstabilitást.
Valamennyi csövet felfújják és 24 órán át tesztelik a levegő stabilitását. Ezután minden lelket gondosan szemrevételeznek. A német kerékpár-kereskedők sok éven át dicsérték a Schwalbe csöveket nagy megbízhatóságuk miatt.
A mag nagy rugalmasságának és minőségének köszönhetően számos gumiabroncshoz illik. A 17. számú cső 28–47 mm szélességű gumiabroncsokkal működik - ez nagy előnyt jelent az üzletben történő tároláshoz. Ugyanakkor a lélek minőségének bizonyítéka.
Minden szelep nikkelezett és menetes. A szelepmag mindig cserélhető. A hagyományos ciklusú szeleppel ellátott Schwalbe csövek nyomása tesztelhető, mivel nagynyomású szelepmaggal rendelkeznek.
Every Schwalbe soul is 100% recyclable. Without loss of quality, we can use recycled material in the production of new souls. We have developed a special devulcanization process in our factory and it has been proving to be very successful for several years. Every standard Schwalbe tube consists of 20% recycled old tubes.
Taking into account all transport routes, the energy balance is positive. Only a fifth of the energy used is compared to the production of new butyl.
WHAT ARE THE BENEFITS OF LATEX SOULS?
Tubes made of latex are more flexible than conventional butyl tubes. That makes them a little easier. Their biggest advantage is the high level of puncture protection. Highly elastic latex material is very difficult to pierce.
The disadvantage lies in poorer air stability. The latex tube must be inflated to the correct pressure before each ride. This explains why latex tubes are not suitable for everyday use.
In addition, latex tubes are very soft and sensitive to oil, daylight, heat and uneven expansion. The tube must be replaced each time the tire is changed.
As these properties lead to many problems, latex tubes are not in our offer.
Ajánlott kiegészítők
Tulajdonságok és jellegzetességek
Termék típusa
Szelep típusa
Szelep hossza (mm)
Átmérő
Szélesség
27-38 mm, 1 3/8 - 1,35''
Gyártás országa
Indonézia
Teljes értékelés 0 felhasználói vélemények:
0
Ismeri a Schwalbe 16x1 3/8-18x1.35 AV 40mm (27/38-355) 85g , használja?