A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat.
Bővebben.
A Cento10 Hybrid egy pedálasszisztenssel rendelkező versenybicikli, amely új, nagyon magas színvonalat képvisel ebben a kategóriában. Már a Cento1 hibriddel is magas színvonalat értünk el a pedálos versenykerékpárokban, de a Cento10 modell a...
Olvass el többet
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak.
A Cento10 Hybrid egy pedálasszisztenssel rendelkező versenybicikli, amely új, nagyon magas színvonalat képvisel ebben a kategóriában. Már a Cento1 hibriddel is magas színvonalat értünk el a pedálos versenykerékpárokban, de a Cento10 modell a legutóbbi időkig elképzelhetetlen tervezési minőségi magasságokat érte el.
Újra meghatározza saját tapasztalatainak határait a legnépszerűbb Cento10 versenybiciklin.
Specifikációk:
Versenybicikli érzés: A motor a hátsó kerékagy belsejében található, így az alsó konzol akkora lehet, mint egy szokásos kerékpár, lehetővé téve a szokásos lánckészletek használatát.
Alacsony súly: Bár a tömeg az elektromos kerékpárok világában nem jelentett újabb keletű problémát, fokozatosan olyan értékké vált, amely meghatározza a termék minőségét, teljesítményét és használhatóságát. A Cento10 Hybrid segítségével 7% -kal csökkentettük a keret súlyát. Az Alabarda beépített könnyű keretes kormánya, a legkönnyebb kerettel, mindössze 10,5 kg súlyú, ennek köszönhetően 4,5% akkumulátor töltöttséget takaríthat meg ugyanazon használat mellett. Ez a megtakarítás elősegíti a Cento10 Hybrid versenyzők látókörének további bővítését.
Integráció: Mint minden más Wilier kerékpár esetében, minden Cento10 Hybrid kábel beépítve van a keretbe. Ezt a megoldást nemcsak karcsúbb megjelenése, hanem a jobb teljesítmény érdekében is választottuk. A kábelek elrejtése mellett az aerodinamikát is javítottuk az innovatív vázcsöveknek köszönhetően. Kisebb mennyiségek, kisebb levegőnek kitett terület és csonka farokprofilok 8% -kal javítják az aerodinamikát a Cento1 Hybridhez képest.
Német minőség: Ebikemotion részlegünk a Mahle-vel, a vezető technológiai beszállítóval együttműködve fejlesztette és gyártotta a piac legkönnyebb és legjobb integrált segédrendszereit.
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Egyéb specifikációk:
A klasszikus kerékpár vezetésének érzése: Az X35 + PAS olyan alkatrészek sorozatát tartalmazza, amelyek zökkenőmentesen integrálódnak a legújabb versenymotorokba. A mindössze 3,5 kg össztömeg (motor, akkumulátor, kábelek és vezérlő) a piac egyik legkönnyebb PAS-ja. X35 + verziónk az ANT + kommunikációs protokollt használja a piac legfejlettebb kerékpáros számítógépeihez való csatlakozáshoz.
Hátsó agy motor: Sima és halk meghajtású motor van felszerelve a hátsó kerékagyba. Ha abbahagyja a pedálozást vagy a sebessége meghaladja a 25 km / h-t, a motor leáll anélkül, hogy fékezne.
Erő: A 40 Nm nyomaték ideális közúti vagy könnyű kavicsos használatra. Ez a kiegyensúlyozott teljesítmény segít jobban kezelni az akkumulátor élettartamát a gyorsabb pályákon.
Akkumulátor kapacitása 250 WH: Kapacitás ideális könnyű kerékpárokhoz pedálsegítéssel. A csaptelep kompakt, hogy az alsó csőben könnyen rögzíthető legyen. A rendszer teljes kapacitása még a nagy magasságkülönbségű utakon is biztonságot nyújt.
Növelje a távolságot: Az extra akkumulátor-üzemidő kitágítja a látókört. Az akkumulátor kapacitása körülbelül 80% -kal növeli az áramellátási időt. A kiegészítő elem szegecsekkel rögzíthető az üléscsőhöz.
ANT + kapcsolat: A rendszer az ANT + -ot használja a párbeszédre harmadik fél eszközökkel. Ez mindenféle egyéb információt tartalmaz, amely megtekinthető a legújabb kerékpáros számítógépeken, mint például a Garmin és a Polar.
Hatékony pedálozás: Egy igazán könnyű motor 250 W maximális teljesítménnyel növeli a pedálozás hatékonyságát. A motor az áramellátási görbe szerint működik, a kerékpár használatának módja alapján. A kadencia sima és hatékony teljesítményt vált ki, ellenállás érzése nélkül.
Új központ összetétel konfiguráció: Tanulmányoztuk és továbbfejlesztettük a középső összetételt, hogy elérjük a hagyományos versenymotorokra jellemző megjelenést. A Q-faktor és a hajtókar mérete megegyezik a Cento10PRO-val. Az új konfigurációnak köszönhetően javítani tudtuk a töltőaljzat feszességét. Az előző verzióhoz képest a Cento10 Hybrid töltőkimenet 60 ° -kal megdől a felső csőtől, így ha esik az eső, vagy ha víz jut a töltőaljzatba, akkor az az elektromos rendszert érintve leereszkedik.
Fokozott vezetési biztonság: Az iWoc gomb új konfigurációjának köszönhetően jelentősen megnöveltük a vezetés biztonságát. A gomb most közvetlenül a kormányra van telepítve, így a versenyzők anélkül kommunikálhatnak az Ebikemotion rendszerrel, hogy le kellene venniük a kezüket a kormányról. A korábbi modellektől eltérően, ahol a gombot a felső csőre helyezték, a Cento10 Hybrid versenyzői kiválaszthatják a segítség szintjét, és ellenőrizhetik az akkumulátor töltöttségét, mindkét kezével a kormányon támaszkodva.