Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A 6176 Vintage Channel Strip a Bill Putnam által tervezett legendás 610 mikrofonos előerősítő hívogató, csupa csöves hangzását ötvözi az 1176LN jellegzetes FET-tömörítésével, hogy létrehozza a végső rögzítési csatornaláncot.
Ennek a mikrofon-előerősítőnek a meleg, lágy tónusai – Frank Sinatrától Van Halenig mindenki felvételein – és a kompresszor egyedi jellemzői a két fő ok, amiért a 6176 megtalálható a világ stúdióiban.
A 2-610-es mikrofon- és hangszer-előerősítőt sokfelől dicsérték. Michael Cooper a Mix Magazine-nak írt kritikájában a "legfelülmúlhatatlanul dimenziós mikrofon-előerősítőnek, amit valaha hallottam" nevezte. Peter Wade, egy mérnök/producer, aki Wyclef Jean-tól Jennifer Lopez-ig művészekkel dolgozott együtt, egyszerűen azt mondta: "Ez az egység csodálatos." A 6176 mikrofonos előerősítő szekciók megőrzik a 2-610 minőségét és karakterét, miközben magas feszültségszabályozást adnak hozzá a jobb basszusválasz érdekében, valamint egy 15 dB-es pad kapcsolót az előlapon.
Ahogy a legendás mérnök/producer, Andy Johns mondta: "Az 1176LN egy kompresszor a munkához." Valójában az 1176LN lehet a legnépszerűbb feltöltő a történelemben. Jellegzetes villámcsapásai és kibocsátási ideje, valamint az A osztályú kimeneti erősítő hangszíne számtalan felvételt javított az elmúlt harmincöt évben. A Universal Audio ugyanazzal a szigorral, a részletekre való odafigyeléssel és hagyományokkal állította helyre az 1176LN-t a 6176-os kompresszorrészhez, mint az 1176LN-nél. Az így kapott karakter, örökség és hangnem egyszerűen nem található meg más csatornasávokon.