Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
MAXIMÁLIS MOI. MAXIMÁLIS STABILITÁS.
- Alacsony profilú meghajtó széles alapterülettel, amely lényegesen nagyobbnak tűnik, mint a mért 460 köbcentis. A kibővített CORTECH kamra és az 54 grammos hátsó tömeg együttesen alkotja a Mizuno valaha volt legstabilabb vezetőjét, kivételes egyenes vonalú teljesítménnyel a széles, hívogató ütőfelületen.
- Az ST MAX 230 két új technikai fejlesztést mutat be, amelyek biztosítják a lenyűgöző labdasebességekkel támogatott stabilitást - az új generációs CORTECH Chamber és az új Bet gazdag LFS Ti ütőfelület. Lenyűgöző labdarepülést biztosít, amely a beállított vonalon marad.
BÉTA RICH TI LFS
- Könnyebb és gyorsabb felületi anyag – 9%-kal nagyobb szakítószilárdságot mér (a SAT2041-hez képest) összetett homlokgeometriához, többféle vastagsággal. Először a Mizuno Tour 2024 ST-G 440 köbcentis sofőrjén mutatták be.
MAXIMÁLIS STABILITÁS
- Széles profil, masszív, 54 grammos hátsó tömeg és 40%-kal nagyobb grafitkompozit az extrém off-center ellenállás és egyenes, kiszámítható labdarepülés érdekében.
GYORS TÖMLŐBEÁLLÍTÁS
CORTECH KAMARA BŐVÍTÉS
- Sűrű, rozsdamentes acél súly elasztomer TPU-val - eltávolítja a feszültséget a ütőfelületről, és további energiaforrást hoz létre. Hosszabbítás az ST MAX-ban, és közelebb kerül az ütő arcához, hogy a labda sebességét az ütőfelület szélesebb részén tartsa.
HOSSZABB, 45 3/4 hüvelykes TENGELY A GYORSABB KAPCSOLÓFEJ SEBESSÉGÉHEZ
- Ez az ST MAX fej további stabilitásának és teljesítményének köszönhetően lehetséges.