Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Árgarancia

Mit jelent az árgarancia?

- Vásárlást megelőzően: küldje el nekünk a konkurencia oldalának linkjét, a minden termék mellett megtalálható "Árgarancia" gombra kattintva, s várja meg míg munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, s ajánlatot tesznek Önnek.
- Vásárlást követően: a vásárlást követő 14 napon belül érvényesítheti az árgaranciát a korábban megvásárolt termékre. Amennyiben kedvezőbb ajánlatot talált, vagy oldalunkon árcsökkenést tapasztalt, az árkülönbözetre kupont igényelhet.


Hogyan igényelhetek jobb árat a vásárlást megelőzően?

Kövesse az alábbiakat:

- szemeljen ki egy terméket, melyet webáruházunkban szeretne megvásárolni
- kattintson az „Árgarancia" gombra, ami minden egyes termék oldalán megtalálható
- töltse ki az adatlapon a szükséges mezőket, beleértve a jobb ajánlatra vonatkozó linket is

Amennyiben az ajánlat összhangban van ezen garancia feltételeivel, abban az esetben munkatársaink válaszolnak Önnek, s tájékoztatják a termék kedvezőbb áron történő megvásárlásával kapcsolatos további teendőkről.


Hogyan igazítja a Muziker az ajánlatot, és hogyan kell eljárnom, ha jobb áron szeretném megvásárolni a terméket? 

Ezeket a kérelmeket a lehető leghamarabb, két munkanapon belül feldolgozzuk. Ezt követően a vásárlóinkkal foglalkozó ügyfélszolgálatunk fel fogja venni veled a kapcsolatot, és megadja az utasításokat, hogyan járj el, ha jobb áron szeretnéd megvásárolni a terméket. Ne aggódj, gyors és egyszerű lesz, és folyamatosan elérhetők leszünk!


Hány napig van jogom kérni kuponos kompenzációt az árkülönbözetre? 

A legjobb ár garanciát 14 napon belül kérheted a termék vásárlását követően, akár az e-shopban, akár a showroomban. 


Milyen esetben nem érvényesíthetem ezt a garanciát?

- ha a konkurens ajánlat nem állandó ár, hanem csak korlátozottan érvényes ajánlat (akciós vagy egyéb különleges ár),
- ha a konkurens ajánlat olyan kiskereskedőtől származik, amely nem rendelkezik tanúsítvánnyal (e célból a Muziker tanúsított versenytársnak tekinti azt a kiskereskedőt, amely:
   (a) nem csak a webáruházon keresztül, hanem saját üzletében is kínál vásárlást
   (b) legalább egy e-kereskedelmi felügyeleti hatóság tanúsítással rendelkezik)
- ha a versenytárs nem rendelkezik a termékkel raktáron vagy nem áll azonnal rendelkezésre a kiszállításhoz,
- ha a Muziker nem rendelkezik a termékkel raktáron a webáruház számára,
- ha a versenytárs nem biztosít importot a Muziker webáruház országába, amelyen keresztül Ön vásárol,
- ha a versenytárs ajánlata felbontott és visszaküldött, javított vagy használatra vagy sérülésre utaló jeleket mutató árura, b-készlet választékra vagy az áru bármely más, az új és bontatlan árutól eltérő állapotára vonatkozik,
- ha a kérés a 14 napos időszak után történik,
- ha a versenytársnál kedvezőbb ár egy kedvezményes kupon felhasználásának eredménye.

Fenntartjuk a jogot, hogy saját belátásunk szerint elutasítsuk az árgarancia kérelmeket. A kampány szabályai nem vonatkoznak a Yamaha márkájú termékekre. 


A garancia nem vonatkozik a konkurenciánál vagy a Muzikernél akciós termékekre. 

Mi történik azonban, ha a vásárlást követő néhány napban akcióssá válik a Muziker oldalán?

Ha a megrendelés pillanatában magasabb árat fizetett az adott termékért, mint ami jelenleg az oldalunkon található, akkor a különbözetet kedvezménykuponnal egyenlítjük ki. És, hogy miért is tesszük ezt? Mert azt szeretnénk, ha a vásárlók bíznának abban, hogy minden esetben a Muzikertől kapják a legjobb árat, akár 14 nap távlatából is! Garantáljuk, hogy ilyen hozzáadott értéket senki más nem biztosít Önnek! 


Mennyi időm van a kedvezménykupon felhasználására?

A visszavásárlási garancia lejárta után 6 hónapig tudja felhasználni a kupont, ezután a kedvezmény semmissé válik.


Jobb árat találtam, de az ajánlat eltűnt...

A bizonyítási kényszer a vásárlót terheli, amennyiben a jobb ár oldalunkon már nem szerepel, a Muziker nem köteles információt adni arról, hogy az ajánlat miért nem érvényes többé.


A mintaboltokra is vonatkozik ez a garancia?

Igen, a webáruház összes többi előnyével együtt ez is vonatkozik a mintaboltokra is. Ez esetben azonban üzleteink nem tudják feldolgozni a kérelmeket, melyek online felületünkön történt vásárlásokra vonatkoznak, valamint a garanciát kizárólag a Muziker Smile tagsággal rendelkező vásárlók érvényesíthetik mintaboltjainkban.


Érvényesíthetem az árgaranciát más országok webáruházai kínálata alapján is?

Igen, érvényesítheti. Ebben az esetben azonban az árgarancia érvényesítését megelőzően győződjön meg arról, hogy az ajánlat tartalmazza-e az adóterhet és a szállítási költséget valamint az aktuális árfolyamot is.

FONTOS MEGJEGYZÉS: A konkurencia árának forintban kifejezett árnak kell lennie! Az árgarancia NEM VONATKOZIK cégekre, vállalkozókra, szervezetekre!