Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A Grifn olyan versenyzők számára készült, akik azt az egyetlen kerékpárt keresik, amely mindenre képes.
- Legyen szó versenyfutásról sima aszfalton vagy kavicsos utakon való ingázásról, a Grifn egy univerzális kerékpár minden felületre.
- A tervezésben az országúti kerékpár sebességét a murvás kerékpár kényelmével kombináltuk. A 38 mm-es (1x hajtáslánccal 40 mm-es) gumiabroncs hasmagasságnak köszönhetően vidéki utakon is tapadást érhet el, míg a 32 mm-es abroncsmagasság lehetővé teszi, hogy megállja a helyét a pelotonban. Ezen kívül sárvédők és dinamó is rögzíthető a bringára, aminek köszönhetően rossz vagy sötét időben is bárhová el lehet menni.
- A Grifn név a griff mitikus lényre utal, egy mitológiai lényre, amely az ég és a föld feletti uralmat szimbolizálja. A Grifn tehát az aszfalt és a kavics királya. A geometria a kerékpár rendeltetésszerű használatához és a terephez legjobban illeszkedő vezetési viselkedéshez igazodik. Elegendő kényelem van hosszú távon, és a motor elég agresszív a Gran Fondo számára.
- Röviden, a Grifnóval alapvetően megszegjük a kerékpártulajdon N+1 szabályát.
Technológiák
Belső dinamó vezérlés
- A villa belső kábelelvezetéssel van felszerelve a dinamóagy számára. Nincs többé gond a szalaggal vagy kábelrögzítőkkel, amelyek a dinamóagytól a fényszóróig vezetik a kábelt, mivel a kábel most szépen el van rejtve a villában.
Rejtett felső csőrögzítési pontok
- A süllyesztett felső csőtartók egy süllyesztett szerelvényfedéllel kombinálva rejtett rögzítési pontokat eredményeznek, amikor a tartókat nem használják. Nincs kiálló csavarfej, amely megzavarná a felső cső elegáns megjelenésű profilját.
- A felső csőzsák használatakor egy távtartót biztosítunk az üreg kitöltésére. Ez a köztes darab pántként is szolgál, így a felső csőre különféle kiegészítőket rögzíthetünk.
Rögzítési pontok a vázon kerékpározáshoz optimalizálva
- A keretnek különböző rögzítései vannak az alsó cső alatt, a lefelé cső alatt és az üléscső alatt. A vázmodelltől függően 2, 3 vagy 4 tartó lehet. Ezek a tartók lehetőséget adnak arra, hogy beállítását a kerékpár használatához igazítsd: helyezd el a palackokat a váztáskával együtt, a szerszámtartót és a palacktartót kombinálva. Sok időt töltöttünk azzal, hogy meghatározzuk ezeknek a tartóknak az optimális helyzetét a kereten, így Ön optimalizálhatja személyes beállítását.
Design és Innovációs Díj 2022
- A zsűri egyetért: Grifn mindenre képes. „Ha Ridley csak egy szóra gondolt a Grifn kerékpár fejlesztése során, az a sokoldalúság volt. Legyen szó murvás utaról vagy alpesi hágóról, a megfelelő gumikkal a kerékpár mindenre képes. Ehhez járul még egy nem feltűnő, klasszikus megjelenés” – állapítja meg a zsűri.
- A Ridley-nél nagyon büszkék arra, hogy elnyerték a Design & Innovation Awardot, a kerékpáros és szabadtéri ipar Oscar-díját.
Ridley Elite Carbon
- A karbont a világ piacvezető cége, a Toray állítja elő. A japán gyártó a szén-dioxid-kibocsátás fejlesztésének minden aspektusában vezető szerepet tölt be, és számos iparágban beszállítója a világ abszolút csúcsmárkáinak. Az Elite sorozathoz minden elérhető karbontípust használunk: 60T, 50T, 30T és 24T.
- Minél nagyobb a ''T'', annál nagyobb a szénszálak szakítószilárdsága, és annál intenzívebb a fejlesztés és a feldolgozás. 60T-nál kevesebb szénrétegre lehet szükség a kívánt merevség eléréséhez, miközben a kerékpárt a lehető legkönnyebbé teszi, de ha a teljes vázat 60T-val építené fel, az utazás nagyon kényelmetlen és túl érzékeny lenne. Ezért elengedhetetlen a 24T, 30T, 50T és 60T karbon kombinációja, mivel mindegyik szén egy célt szolgál a merevség, a súly és a kényelem tökéletes egyensúlyával.
- Minden kerékpár egyedi szénvegyülete a céltól függ, mint például a hegymászás, az állóképesség stb. Ezenkívül az egyes keretek minden egyes területe saját egyedi keveréket igényel a funkciójától függően, mint például a kényelem vagy a merevség biztosítása.
- Mivel az összes profi csapat Ridley Elite Series kerékpárjain közlekedik – beleértve Tim Wellenst, Caleb Ewant vagy Thomas De Gendtet is – ez azt jelenti, hogy az Ön kerékpárját ugyanolyan gondossággal kezelik, mint az övéket.
Integrált hátsó lámpa kábelelvezetés
- A keret lehetőséget kínál arra, hogy a hátsó lámpa kábelét a felső csőben vezesse, ahol az az üléscső közelében kerül ki. Ugyanakkor ezek a kábelcsatlakozók szépen el vannak rejtve, így használaton kívül szinte észre sem veszi őket a kereten.
Sárvédő tartók
- A vázon és a villán sárvédőrögzítések vannak, hogy megvédjék Önt az esőtől és az úton lévő szennyeződésektől. A sárvédők tökéletes téli vagy ingázó kerékpárrá varázsolják kerékpárját.
A Kanzo abroncsok fajlagos hasmagassága
- A keret távolságát az a felhasználás és a terep határozza meg, amelyre a keretet szánják. Az AllRoad murvás kerékpárt vegyes használatra szánták burkolt és burkolatlan utakon. A murvás kalandkerékpároknak még extrémebb terepen is meg kell birkózniuk, mert sosem tudhatod, milyen ösvényekkel találkozol. Ez azt jelenti, hogy a különböző vázakon eltérő abroncsmagasság lesz.
Kanzo optimalizált geometria
- A kerékpár geometriájának támogatnia kell a kerékpár hatótávolságát. A geometria határozza meg, hogy a kerékpár hogyan fog viselkedni, reagálni. A különböző terepek, különböző vezetési stílusok eltérő vezérlést igényelnek. Ezért a Ridley minden Kanzo modellhez sajátos geometriát fejlesztett ki. Egy kalandos murvás kerékpárnak stabil, magabiztosságot keltő geometriára van szüksége, míg egy aero murvás kerékpárnak közvetlenül reagálnia kell a versenyzők bemenetére. Válassza ki a használni kívánt terepet, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb kerékpárt.