Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A legnagyobb sebességű környezethez és a modern abroncsszélességekhez tervezett ULTEGRA C60 teljes karbon felniprofilja megegyezik a DURA-ACE-val, de olyan anyát használ, amely 12 és 11 sebességes kazettákkal is kompatibilis.
- Azokban a helyzetekben, ahol az aerodinamika a prioritás, az ULTEGRA R8170 C60 kerekei teljes karbon, 21 mm-es belső, tömlő nélküli kompatibilis felnivel, valamint kúpos és csészecsapágyagyakkal vannak felszerelve, amely 12 és 11 sebességes kazettákkal is kompatibilis.
TULAJDONSÁGOK
- Teljes karbon felni 60 mm magas
- Belső felni szélesség: 21 mm
- Közös felniprofil R9200 DURA-ACE kerekekkel
- Fék típusa: CENTER LOCK tárcsafék
Rögzítési mód: 12 mm E-THRU - RÉGI (mm): 100
Technológiák
KÖZÉPZÁR
- A CENTER LOCK rendszer lehetővé teszi a forgórész egyszerű felszerelését hornyos rögzítéssel és reteszelőgyűrűvel. A rögzítőgyűrűs rögzítőrendszer csökkenti a teljes munkaidőt azáltal, hogy csökkenti a beszerelési és szétszerelési időt. Ezenkívül a réstartóval ellátott biztonságos rögzítés növeli a pontosságot és a merevséget, miközben javítja a fékezés hatékonyságát.
D2
- Az aerodinamikai teljesítményt a szél iránya befolyásolja. A D2-es felni megalkotásakor a SHIMANO mérnökei szem- és oldalszelet is figyelembe vettek annak érdekében, hogy valós vezetési körülmények között optimális teljesítményt érjenek el. A szélcsatornában és közúton végzett kiterjedt prototípustesztek bebizonyították, hogy a széles felniforma és a mély gumiágy a legkülönfélébb körülmények között működik a legjobban. A 0 és 15 fok közötti dőlésszögben a SHIMANO D2 felniprofil jobban csökkenti a légellenállást, mint más aerofelnik. Ez a felni kialakítás növeli a kerék oldalirányú merevségét, és jobb függőleges illeszkedést biztosít a jobb irányíthatóság, kényelem és tartósság érdekében az úton.
E-THRU
- A rögzített tengelyen található szerszám nélküli rögzítési rendszer optimalizálja a merevséget és a súlyegyensúlyt, és megbízható belső mechanizmussal lehetővé teszi a könnyű kezelést. A 15 mm-es tömör tengelyrendszer 15%-kal torziós és 25%-kal merevebb oldalirányú nyírásban, mint a hagyományos 9 mm-es gyorskioldó első tengely rendszer. A nagy merevség az optimális súlyegyensúly megőrzése mellett biztosított. Az E-THRU rendszer minimalizálja a felfüggesztés deformációját, miközben megőrzi a kis tömeget a nagy sebességű kanyarodáshoz.
A GYORSSÁG TUDOMÁNYA
Az évek munkája másodperceket hoz. A sebesség a hajtóerő az új generációs közúti készletek mögött. A Shimano tervezői minden alkatrészt és funkciót tökéletesítettek annak érdekében, hogy a maximális vezetési élményt nyújtsák, akár a Champs-Élysées-n a célig sprintel, akár egy közeli dombra mászik.