Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A szénszál karcsú ereje a nehézfém bolyhosságával. A leszármazott karbon hajtókarok a TRUVATIV szabadalmaztatott karbon konstrukciós eljárását alkalmazzák, amely a hajtókarokat elég könnyű XC-hez, ugyanakkor elég merész és robusztus az Enduro számára.Az SRAM DUB™ technológia jobban megtervezett alsó konzolt és új tengelykialakítást tartalmaz. Ez együtt lehetővé teszi az alsó konzol összeszerelésének egységesebb megközelítését, a szennyeződések elleni jobb tömítést, valamint az előre és hátrafelé való kompatibilitást. Most mindenki profitálhat az új ellenállásmérőből.
- Kisebb súly közvetlen rögzítőgyűrűvel
- A legolcsóbb karbon hajtókarok
- Karbon konstrukció a könnyű tartósság érdekében
- Teljes kompatibilitás bármely 1x hajtáslánccal
TECHNOLÓGIA
BOOST
- A BOOST lehetőséget ad a továbbfejlesztett vázgeometriára rövidebb lánctartókkal, szélesebb és merevebb felfüggesztési forgócsapokkal, szélesebb váltó-opciókkal, valamint nagyobb hasmagassággal a szélesebb abroncsok számára.
Sas
- Az Eagle technológia a hajtáslánc-technológiát képviseli. Az Eagle egy könnyebb, egyszerűbb, tartósabb és könnyebben használható meghajtó. Az Eagle még nagyobb tartósságra és teljesítményre lett kifejlesztve, miközben megtartja a súlyát. Az Eagle technológia 520%-os megnövelt sebességi tartományt is biztosít, ami 2 x 11 erőegységnek felel meg.
X-SYNC 2
- Az SRAM X-SYNC 2 Eagle az SRAM X-SYNC technológia következő fejlesztése. Az agresszív fogazat jobb lánctartást biztosít a simább és hatékonyabb pedálérzés érdekében. A hosszú élettartamra összpontosítva az X-SYNC 2 Eagle konstrukció csökkenti a súrlódást és a sár, a kavics és a szennyeződés felhalmozódását.
TÖLGY
- Az alsó konzol rögzítése és a csapágy közötti kapcsolat a DUB technológia középpontjában áll. Itt találkozik a merevség a tartóssággal. Egy lépéssel túlléptünk a hagyományos gondolkodáson, és mindent leegyszerűsítettünk – a váltó, a hajtókar, a tengely és az alsó konzol közötti kapcsolat jobb integrálásával.