cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít
Értékesítés megszűnt

Albi Cortex SK Asztali játék

Kihívja ellenfeleit az agyszálak csatájába! Az egyedülálló oktatási játék Cortex akkor szembe 8 különböző típusú feladatok. Gyakorolni fogja a logikus gondolkodást , a memóriát , az észlelést , de a tárgyak érintéssel történő felismerésének...
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak.

Termékkód: P72 | ID: 353861

Albi Cortex SK Asztali játék

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

Kihívja ellenfeleit az agyszálak csatájába!

Az egyedülálló oktatási játék Cortex akkor szembe 8 különböző típusú feladatok. Gyakorolni fogja a logikus gondolkodást , a memóriát , az észlelést , de a tárgyak érintéssel történő felismerésének képességét vagy a feladatok időbeli nyomás alatt történő megoldásának képességét is.

Mutassa meg, hogy megvan, amire szüksége van.

A játék célja:

Minden játékos 8 különböző feladat segítségével játszik egymással, amelyek különböző agyi funkciókat gyakorolnak. Az nyer, aki először szerez 4 puzzle-darabot és összeszedi belőlük az agyat.

Játék előkészítése:

10 műanyag kártya kerül az asztalra. Minden játékos körülbelül 30 másodpercig láthatja őket, sőt megérintheti őket. Ezután a műanyag kártyákat félretesszük. A feladat- és kihíváskártyákat összekeverjük, és az asztal közepére helyezzük. Ezeknek a kártyáknak a hátulján látható, hogy feladatkártyáról vagy kihíváskártyáról van-e szó (lásd az alábbi leírást).

A játék előrehaladása:

A legfiatalabb játékos a pakli első lapjának megfordításával kezdi a játékot. Ha a játékos úgy gondolja, hogy tudja a helyes megoldást, a lehető leghamarabb a kártyára teszi a kezét. Ezután válaszol, és leteszi a kezét a kártyáról, hogy ellenőrizze, hogy a válasz helyes-e. Minden játékos egy forduló alatt csak egyszer válaszolhat.

Helyes válasz:

A játékos megkapja a kártyát, és arccal lefelé maga elé teszi. Figyelem: a játékos előtt legfeljebb négy kártya állhat. Ha egy játékos meg akarja őrizni a most nyert kártyát, de már előtte van négy kártya, akkor el kell dobnia az egyik kártyáját. Ha egy játékos előtt két azonos kártya van (ugyanaz a hátsó), akkor kicserélheti őket az agy puzzle egyik darabjára.

Helytelen válasz:

Ha a játékos helytelenül válaszol, eldobja a kártyát, és lehet, hogy nem válaszol a következő körben.

Játék vége:

Az nyer, aki először összeállítja az agy puzzle mind a négy darabját.

8 feladattípus leírása:

  1. memória - Fedje le a kártyát a kezével. Anélkül, hogy le kellene tennie a kezét a kártyáról, sorolja fel a kártyán látható mind az 5 elemet. (Például csokornyakkendő, szemüveg, kulcs, esernyő, lufi)
  2. labirintus - Melyik kijárat a labirintusból helyes? A kezdet a nyílnál van. A, B, C vagy D? (Példa Kelet C)
  3. szín - Melyik szót írják ugyanolyan színnel, mint amilyennek hangzik? (Például a PINK rózsaszínnel van írva - a helyes válasz: "Pink".)
  4. koordináció - A kártya hátoldalán minden kéznek színt és minden ujjának számot rendelünk. A kártya előlapján látható, hogy melyik kéz melyik ujját kell elhelyezni a képen megjelölt helyen. (Például a jobb kéz középső ujját a homlok közepére kell tenni, míg a szabad kezét, ebben az esetben a bal kezét a kártyára.)
  5. párok - Mi a kép a kártyán kétszer? (Például egy orrszarvú)
  6. Gyakoriság - Melyik kép a leggyakoribb a kártyán? (Például az 1. kocka itt van négyszer.)
  7. absztrakció - Melyik rész felel meg a legjobban az összképnek? (Például csak az A rész illik a legjobban a képre.
  8. Touch Challenge - Ez a kártya lehetővé teszi, hogy az előző kártyát megnyerő játékos teljesítse az érintéses kihívást. A többi játékos kiválaszt egy kártyát a 10 műanyag kártya paklijából, és arccal lefelé helyezi a játékos elé. A játékosnak 10 másodperc áll rendelkezésére, hogy érintéssel kitalálja a kártyán lévő tárgyat vagy szerkezetet. Csak egyszer tud válaszolni (például kosárlabda). Ha a válasz helyes, a játékos kap egy puzzle darabot az agy számára. A műanyag kártyát visszaküldik a fedélzetre. Ha a válasz helytelen, a játék egyszerűen egy másik kártyával folytatódik a szokásos módon.

A játék tartalmaz: 90 kártyát (74 feladatkártya, 6 érintőkártya kihívással, 10 műanyag kártya, 6 agyi rejtvény - összesen 24 rész) és szabályokat.

Tulajdonságok és jellegzetességek

Felhasználás

Korosztály

8 +


Funkció

Játékosok száma

2-6

Nyelv


Tulajdonságok

Játékidő

15+ min


Ország

Gyártás országa

Szlovákia