cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít
Értékesítés megszűnt

Albi Cortex pre deti SK Asztali játék

Az egyedülálló Cortex oktató játék gyerekváltozata 6 éves kortól használható gyermekek számára. A játékban a gyermekek 8 különböző típusú feladattal néznek szembe. Gyakorolni fogják a logikus gondolkodást , a memóriát , az észlelést , de a tárgyak...
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak.

Termékkód: P74 | ID: 353868

Albi Cortex pre deti SK Asztali játék

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

Az egyedülálló Cortex oktató játék gyerekváltozata 6 éves kortól használható gyermekek számára. A játékban a gyermekek 8 különböző típusú feladattal néznek szembe. Gyakorolni fogják a logikus gondolkodást , a memóriát , az észlelést , de a tárgyak érintéssel történő felismerésének képességét vagy a problémák időbeli nyomás alatt történő megoldásának képességét is.

A játék célja:

Minden játékos 8 különböző feladat segítségével játszik egymással, amelyek különböző agyi funkciókat gyakorolnak. Az nyer, aki először szerez 4 puzzle-darabot és összeszedi belőlük az agyat.

Játék előkészítése:

10 műanyag kártya kerül az asztalra. Minden játékos körülbelül 30 másodpercig láthatja őket, sőt megérintheti őket. Ezután a műanyag kártyákat félretesszük. A feladat- és kihíváskártyákat összekeverjük, és az asztal közepére helyezzük. Ezeknek a kártyáknak a hátulján látható, hogy feladatkártyáról vagy kihíváskártyáról van-e szó (lásd az alábbi leírást).

A játék előrehaladása:

A legfiatalabb játékos a pakli első lapjának megfordításával kezdi a játékot. Ha a játékos úgy gondolja, hogy tudja a helyes megoldást, a lehető leghamarabb a kártyára teszi a kezét. Ezután válaszol, és leteszi a kezét a kártyáról, hogy ellenőrizze, hogy a válasz helyes-e. Minden játékos egy forduló alatt csak egyszer válaszolhat.

Helyes válasz:

A játékos megkapja a kártyát, és arccal lefelé maga elé teszi. Figyelem: a játékos előtt legfeljebb négy kártya állhat. Ha egy játékos meg akarja őrizni a most nyert kártyát, de már előtte van négy kártya, akkor el kell dobnia az egyik kártyáját. Ha egy játékos előtt két azonos kártya van (ugyanaz a hátsó), akkor kicserélheti őket az agy puzzle egyik darabjára.

Helytelen válasz:

Ha a játékos helytelenül válaszol, eldobja a kártyát, és lehet, hogy nem válaszol a következő körben.

Játék vége:

Az nyer, aki először összeállítja az agy puzzle mind a négy darabját.

8 feladattípus leírása:

  1. Memória - kezével fedi le a kártyát. Anélkül, hogy le kellene tennie a kezét a kártyáról, sorolja fel a kártyán látható mind a 4 elemet. (Például: mackó, kalap, cseresznye, villám.)
  2. Labirintus - Segítsen a karaktereknek megtalálni, amit keresnek. (Például: A macska nem emlékszik az elkapni kívánt egér színére. Ebben az esetben kék.)
  3. Mi nem tartozik oda? - Melyik képnek semmi köze máshoz? (Például: A 4 étel közül 3 édes, a hamburger pedig sós - nem tartozik oda.)
  4. Koordináció - A kártya hátoldalán minden egyes kezéhez egy-egy szín és egy szám tartozik. A kártya előlapján látható, hogy melyik kéz melyik ujját kell elhelyezni a képen megjelölt helyen. (Például a jobb kéz középső ujját a homlok közepére kell tenni, míg a szabad kezét, ebben az esetben a bal kezét a kártyára.)
  5. Párok - Mi a kép a kártyán kétszer? (Például a vaku kétszer van.)
  6. Gyakoriság - Melyik kép a leggyakoribb a kártyán? (Például egy kék ceruzát itt ötször mutatnak.)
  7. Absztrakció - Melyik rész felel meg a legjobban a nagy képnek? (Például: Csak a kék részt lehet behelyezni a készlet diagramba.)
  8. Touch Challenge - Ez a kártya lehetővé teszi, hogy az előző kártyát megnyerő játékos teljesítse az érintéses kihívást. A többi játékos kiválaszt egy kártyát a 10 műanyag kártya paklijából, és arccal lefelé helyezi a játékos elé. A játékosnak 10 másodperc áll rendelkezésére, hogy érintéssel kitalálja a kártyán lévő tárgyat vagy szerkezetet. Csak egyszer tud válaszolni (például eper). Ha a válasz helyes, a játékos kap egy puzzle darabot az agy számára. A műanyag kártyát visszaküldik a fedélzetre. Ha a válasz helytelen, a játék egyszerűen egy másik kártyával folytatódik a szokásos módon.

A játék tartalmaz: 90 kártyát (74 kártyát feladatokkal, 6 érintőkártyát kihívással, 10 műanyag kártyát, 6 agyi feladványt - összesen 24 részt) és szabályokat CZ és SK nyelven.

Tulajdonságok és jellegzetességek

Felhasználás

Korosztály

6 +


Funkció

Játékosok száma

2-6

Nyelv


Tulajdonságok

Játékidő

15+ min


Ország

Gyártás országa

Szlovákia