A high-end márka története 2008-ban indult. A két fejlesztő mérnök, Sankar Thiagasamudram és Alexander Rosson találkozása a NASA mérnökével, Pete Uka-val meghatározta a márka fejlődését.
A fő kutatási területük különleges tulajdonságú áramkörök létrehozása illetve fejlesztése volt, Sankar és kollégája a tapasztalataikkal felvértezve speciális fejhallgatók kialakításán dolgoztak. A síkmágnesek tulajdonságait kutató Dragan Colich bevonásával nem sokkal később elkészült az első fejhallgató prototípus, az LCD-1. A kis csapatot CTO-nak hívták.
Az Audeze márkát tovább építve hamarosan megjelentek az LCD-2 majd az LCD-3 típusú fejhallgatók, melyek már komoly szakmai elismeréseket kaptak egyedülálló technikai megoldásaik révén. Ezzel együtt sikerült egy olyan technológiát meghonosítani az elektronikai iparban, mely szinte alapjaiban változtatta meg a mágnes használatát a fejhallgatók gyártásánál. További síkmágneses modellek születtek, mint az LCD-X, az XC és az L-8. A márka dizájnjáért és a prémium minőségért a BMW egyik alvállalatát, a Designworks stúdiót illeti az elismerés.
Az Audeze jelenleg több terméket is kínál: a fejhallgatók és fülhallgatók mellett már fejhallgató erősítőket és mikrofonokat, valamint kábeleket is választhat az igényes vásárló.
1 - 0 a 0-ból