Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A Driver LTDx egy maximális távolságra lévő gép. A PWR-COR technológiát használva először sikerült nulla CG-t és 5200 MOI-t elérni, hogy olyan meghajtót hozzunk létre, amely semmihez sem hasonlítható. Olyan, amely egyesíti az alacsony forgást, a gyors labdasebességet és az extrém megbocsátást, hogy elérje a leghosszabb teljes távolságot.
Alacsonyabb forgás magasabb megbocsátással
- A PWR-COR technológia a súly jelentős részét alacsonyra helyezi és előre helyezi a nagyobb labdasebesség és csökkentett forgás érdekében. A további wolfram hátsúly rendkívül elnézővé és a játékosok széles köre számára játszhatóvá teszi a vezetőt.
Arc kialakítás
- A HOT Face kialakítása pontosan a gépi tanulási sebességre van hangolva. Több ezer ütésszimuláció adatait felhasználva több tökéletes vastagságú zónát hoztunk létre, hogy növeljük a labda sebességét az arc nagyobb területén.
Könnyebb / erősebb felépítés
- A több anyagból álló konstrukció akár 30%-kal több karbont, valamint könnyebb és stabilabb titán házat tartalmaz. Az új kialakítás maximalizálja a súlymegtakarítást, így több tömeget helyezhetünk lejjebb és előre a PWR-COR-ban a sebesség növelése érdekében.
Műszaki áttekintés
TECHNOLÓGIA PWR-COR
- A PWR-COR technológia egy több anyagból álló súlyrendszer, amely a lehető legtöbb súlyt lefelé és előre helyezi. A 19 grammos össztömeg (14 g megmunkált acél belső súly és 5 g külső alumínium súly) közvetlenül az ütési zóna mögött van elhelyezve, hogy ütközés esetén a maximális sebességet adják át a golflabdának csökkentett forgással. A 15 g-os hátsó súly tökéletesen egyensúlyba hozza az alacsony forgást a magas indítással és az extrém megbocsátással hosszabb távon.
FORRÓ TECHNOLÓGIAI ARCOK
- A gépi tanulás segítségével új, változó vastagságú, sebességre precízen hangolt dizájnt hoztunk létre. A HOT a „nagyon optimalizált topológia” rövidítése. Több ezer ütközési szimulációból származó adatok felhasználásával több zóna vastagságát optimalizáltuk, hogy maximalizáljuk a labda sebességét egy nagyobb arcterületen. Ezek a zónák vizuális csúcsokat és völgyeket hoznak létre, amelyek egy topológiai térképhez hasonlítanak, amelyről a terv a nevét kapta.
MULTIMATERIALIS ÉPÍTÉS
- A több anyagból álló konstrukció könnyű karbon koronát és talpat, valamint könnyebb és erősebb titán vázat használ. Az új vázkialakítás 8,3 grammal könnyebb, és akár 30%-kal több szénszál felhasználását teszi lehetővé. A könnyebb alváz kulcsfontosságú a további szabad súly felszabadításához, amelyet alacsonyan és előre lehet helyezni a PWR-COR-ban a labda sebességének növelése érdekében.
HÁTSÓ RÖGZÍTETT SÚLY
- 15 g kombinált súly hátul (10 g szilárd tömeg / 5 g wolfram tömeg) növeli a stabilitást és támogatja a labda nagyobb repülését a maximális szállítási távolság mellett.
CNC MARÁS VÉGTELEN OLDAL
- A frissített CNC Infinity Face dizájn az él körül körbeveszi a labda maximális sebességi zónáját, miközben hagyományos felső vonalat biztosít a jobb vizuális igazodás érdekében.