Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Az LTDx Fairway maximális távolságot kínál. Az első és a hátsó terhelés közötti egyensúly az alacsony forgás, a sebesség és a nagy indítás legjobb kombinációját hozza létre a maximális fékerő érdekében.
Alacsonyabb forgás magasabb megbocsátással
- A PWR-COR technológia a súly jelentős részét alacsonyra helyezi és előre helyezi a nagyobb labdasebesség és csökkentett forgás érdekében.
Arc kialakítás
- A HOT Face kialakítása pontosan a gépi tanulási sebességre van hangolva. Több ezer ütésszimuláció adatait felhasználva több tökéletes vastagságú zónát hoztunk létre, hogy növeljük a labda sebességét az arc nagyobb területén.
Könnyebb és stabilabb
- A könnyebb karbon korona lehetővé teszi a nagyobb súly mozgatását lefelé és előre a PWR-COR-ban a sebesség és a stabilitás maximalizálása érdekében.
Műszaki áttekintés
PWR-COR TECHNOLÓGIA
- A PWR-COR technológia egy több anyagból álló mérlegrendszer, amely a lehető legtöbb súlyt lefelé és előre helyezi. A terhelési rendszer egy volfrám belső súlyt és egy alumínium külső súlyt használ, amely közvetlenül az ütközési zóna mögött található, hogy a maximális sebességet adja át a golflabdának egy ütközés esetén, csökkentett forgás mellett. A 12 g-os hátsó súly tökéletesen egyensúlyba hozza az alacsony forgást a magas indítással és az extrém megbocsátással a maximális távolság érdekében.
HÁTSÓ RÖGZÍTETT SÚLY
- A 12 g-os hátsó súly növeli a stabilitást és támogatja a labda nagyobb repülését a maximális hordozótávolság mellett.
KÖNNYŰ SZÉN KORONA
- A szén korona könnyebb, mint a titán, és több szabad súlyt enged fel, hogy alacsonyan mozogjon a fejben, hogy maximalizálja a sebességet és a stabilitást.
PROGRESSZÍV SLOTS
- A 3W-ban nincsenek barázdák, ami meredek, sekély lövésnek felelne meg, míg az 5W-on és a 7W-on jelentős barázdák találhatók, amelyek javítják a gyep interakcióját a meredekebb felvételeknél.
FORRÓ TECHNOLÓGIAI ARCOK
- A gépi tanulás segítségével új, változó vastagságú, sebességre precízen hangolt dizájnt hoztunk létre. A HOT a „nagyon optimalizált topológia” rövidítése. Több ezer ütközési szimulációból származó adatok felhasználásával több zóna vastagságát optimalizáltuk, hogy maximalizáljuk a labda sebességét egy nagyobb arcterületen. Ezek a zónák vizuális csúcsokat és völgyeket hoznak létre, amelyek egy topológiai térképhez hasonlítanak, amelyről a terv a nevét kapta.