Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Az LTDx LS a legalacsonyabb pörgetéssel rendelkező, tapasztalt, magas lövési arányú játékosok számára készült legtisztességesebb játékunk.
Alacsonyabb forgás magasabb megbocsátással
- A PWR-COR technológia a súly jelentős részét alacsonyra helyezi és előre helyezi a nagyobb labdasebesség és csökkentett forgás érdekében. Súlyának legnagyobb részével elöl az ''LS'' a legalacsonyabb fordulatszámmal és a legjobb megmunkálhatósággal rendelkezik az összes modell közül.
Arc kialakítás
- A HOT Face kialakítása pontosan a gépi tanulási sebességre van hangolva. Több ezer ütésszimuláció adatait felhasználva több tökéletes vastagságú zónát hoztunk létre, hogy növeljük a labda sebességét az arc nagyobb területén.
Könnyebb és stabilabb
- A könnyebb karbon korona lehetővé teszi a nagyobb súly mozgatását lefelé és előre a PWR-COR-ban a sebesség és a stabilitás maximalizálása érdekében.
Műszaki áttekintés
TECHNOLÓGIA PWR-COR
- A PWR-COR technológia egy több anyagból álló mérlegrendszer, amely a lehető legtöbb súlyt lefelé és előre helyezi. A terhelési rendszer egy volfrám belső súlyt és egy alumínium külső súlyt használ, amely közvetlenül az ütközési zóna mögött található, hogy a maximális sebességet adja át a golflabdának egy ütközés esetén, csökkentett forgás mellett.
ÁLLÍTHATÓ SÚLY
- A sarokra és a lábujjakra két állítható súly (nehéz 12 g és könnyű 3 g) helyezhető. Helyezzen egy 12 g-os nehéz súlyt a csúcsra a maximális elhalványulás érdekében (3-4 yard), vagy a sarokba a semleges elhalványítású repülési labdákhoz.
PROGRESSZÍV SLOTS
- A 3 W-os modellben nincsenek barázdák, ami meredek, sekély lövésnek felelne meg, míg az 5 W-os modellben jelentős barázdák találhatók, amelyek javítják a gyep interakcióját a meredekebb felvételeknél.
FORRÓ TECHNOLÓGIAI ARCOK
- A gépi tanulás segítségével új, változó vastagságú, sebességre precízen hangolt dizájnt hoztunk létre. A HOT a „nagyon optimalizált topológia” rövidítése. Több ezer ütközési szimulációból származó adatok felhasználásával több zóna vastagságát optimalizáltuk, hogy maximalizáljuk a labda sebességét egy nagyobb arcterületen. Ezek a zónák vizuális csúcsokat és völgyeket hoznak létre, amelyek egy topológiai térképhez hasonlítanak, amelyről a terv a nevét kapta.