Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A Sahara egy erős pergető orsó árkategóriájában páratlan tartóssággal. Az X-Ship és a Hagane Gear beépítése a G-Free karosszériába olyan teljesítményt és értéket kínál, amely a kezdő és a tapasztalt horgászok számára egyaránt vonzó lesz. A Shimano a legújabb technológiát, tartósságot, tökéletes érzést és élvezetet kínál. A felület speciális 3D dizájnnal készül és hidegkovácsolási technológiával alakították ki. A Shimano orsók tartósabbak, erősebbek és erősebbek, mint valaha.
- A Hagane Gear elképesztő erőt biztosít
- Fogantyú megmunkált alumíniumból
- 4 tokozott SSS rozsdamentes acél golyóscsapágy és 1 görgőscsapágy a sima futás érdekében
- XT-7 test
- Az X-Ship megnöveli a sebességváltó tartósságát
- G-mentes test
- AR-C tekercs hidegen kovácsolt alumíniumból
Technológiák:
G-mentes test
- A G-Free Body technológiát úgy fejlesztették ki, hogy az orsó súlypontja közelebb kerüljön a bothoz. Azáltal, hogy a súlypont közelebb kerül a horgász kezéhez, segít csökkenteni a fáradtságot és növeli a dobás kényelmét.
Hagane Gear
- Elképesztő erővel és tartóssággal a HAGANE Gear az orsó középpontjában áll. A legmodernebb technológiának köszönhetően a Shimano újra és újra biztosítja azt a hosszan tartó simaságot és élvezetet, amelyet az orsó első használatakor érez. A teljes felületet a legapróbb részletekig kiszámolják speciális 3D-s tervezéssel, majd hidegkovácsolási technológiával hozzák létre. Az eredmény a garantált tartósság. Ez a Shimano kimeríthetetlen rugalmasság iránti elkötelezettségének a gyümölcse.
Hajtásvezérlő rendszer
- Új propulziós tekercs kialakítás. Több tízezer teszten és számítógépes szimuláción keresztül megállapították, hogy ez az új kialakítás nagyobb dobási távolságot biztosít, mint a szabványos kialakítás, miközben megakadályozza a visszarúgásokat és a csomókat.
X-hajó
- Az X-Ship megnöveli a sebességváltó tartósságát. A fogaskerék pontosan egy vonalba van állítva a hajtókerékkel. Ez azt jelenti, hogy a fogaskerekek a legnagyobb terhelés mellett is ugyanabban a helyzetben maradnak. További előny, hogy megszűnik a súrlódás az orsótengely és a sebességváltó között. Ez növeli az orsó teljesítményét könnyebb csalikkal való dobáskor, és hosszabb dobásokat tesz lehetővé.