cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít

Shimano Ultegra XTE Spod Elsőfékes orsó

5
Az Ultegra XTE Spod egy erre a célra épített orsó, amely az érték és a teljesítmény fantasztikus kombinációját kínálja. A nagy sebességű orsózás, a 3 zsinórkapocs és a kényelmet biztosító ergonomikus fogantyú révén az Ultegra XTE Spod...
Úton van 4 db
Készletre kerülés időpontja: 2024.05.31.
Elsőfékes orsó Shimano Ultegra XTE Spod Elsőfékes orsó

Shimano Ultegra XTE Spod Elsőfékes orsó

74 900 Ft

Termékkód: ULTSPODXTE | ID: 1070223

Shimano Ultegra XTE Spod Elsőfékes orsó

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

Az Ultegra XTE Spod egy erre a célra épített orsó, amely az érték és a teljesítmény fantasztikus kombinációját kínálja. A nagy sebességű orsózás, a 3 zsinórkapocs és a kényelmet biztosító ergonomikus fogantyú révén az Ultegra XTE Spod zökkenőmentesen illeszkedik bármely horgászberendezéshez.

HAGAN

  • A HAGANE egy Shimano orsó tervezési koncepciója, amely úgy készült, hogy ellenálljon a folyamatos használatnak és az extrém körülményeknek. A HAGANE egy innováció beépített szívóssággal és tartóssággal, amely együttműködik a Shimano precíz felépítésével. A HAGANE minden halásznak való.

HAGANE GEAR

  • A HAGANE sebességváltó meghajtó kereke a Shimano csúcsprecíziós hidegkovácsolási technológiájával készült, további mechanikai feldolgozás nélkül. A technológia hosszú távú zökkenőmentes futást, szilárdságot, a teljes sebességváltó kis súlyát és nagy teljesítményátviteli hatékonyságát biztosítja. A hagyományos, fröccsöntéssel készült, majd mechanikusan feldolgozott fogaskerekekhez képest a HAGANE fogaskerekek ellenállóbbak, tartósabbak és jobban kezelik az erőátvitelt nagy terhelés mellett.

X HAJÓ

  • Az egyedi tervezési megoldások kombinációjának köszönhetően az X-Ship sebességváltó-megoldás lényegesen nagyobb erőátviteli hatékonyságot kínál. Azáltal, hogy a fogaskerék közelebb kerül a nagy hajtókerék tengelyéhez, sokkal nagyobb teljesítmény kerül át a hajtókarról a forgórészre. A fogaskerék pár Shimano A-RB golyóscsapágyban van tárolva. Ennek köszönhetően az orsó nagyon kompakt és erős.

INFINITYDRIVE

  • Az INFINITYDRIVE technológia egy olyan fejlett szerkezet, amely alacsonyabb súrlódást és könnyebb tekercselést eredményez. A fogaskerék az orsó tengelyére van felszerelve a fogaskerék csapágy helyett az orsó oldalán. A sebességváltó rész forgási ellenállása csökkent, anélkül, hogy csökkentené a sebességváltó szilárdságát.

MEREV ÖNTÖTT

  • A merevség és a könnyűség optimálisan kiegyensúlyozott kialakítása. Az erős öntési ütések által okozott orsó elhajlásának minimalizálásával a kioldási idő stabilizálódik. Az eredmény nem csak a repülési távolság, hanem a pontosság javulása is.

SILENDRIVE

  • A csörlőben tizenegy belső alkatrészből álló új konstrukciós megoldás hozzájárul a gördülékeny és csendes működéshez a tekercselés során.

G INGYENES PONTOK

  • A G Free Body technológiát arra fejlesztették ki, hogy az orsó súlypontját közelebb vigye a bothoz. Ezt úgy érték el, hogy a csigatengely lengőmechanizmusának helyzetét 19 mm-rel az orsótest alsó részétől a fogantyú tengelye feletti felső rész felé mozgattuk. Azáltal, hogy az orsó súlypontját közelebb viszi a horgász keze pozíciójához, a G Free Body technológia segít csökkenteni a horgászat fáradtságát és javítja a dobás kényelmét.

PÁRHUZAMOS PONTOK

  • A PARELLEL BODY-t úgy tervezték, hogy javítsa a zsinór dinamikus áramlását az orsóról. Sok orsónál az orsó kissé felfelé van igazítva a bot blank felé, de a PARELLEL BODY orsóknál az orsó a nyersdarabbal párhuzamosan van elhelyezve. Az eredmény: kevesebb vonal üti az üreset, ami végső soron növeli a teljesítményt.

AR-C orsó

  • Az új AR-C orsó kialakítás V-alakú orsóéllel lehetővé teszi, hogy a zsinórt kisebb hurkokban tekerjük le az orsóról, ami sokkal hosszabb és pontosabb dobást eredményez. Az AR-C orsó minimálisra csökkenti a zsinór összegabalyodásának veszélyét, még vékony zsinórok vagy zsinórok használata esetén is.

CI4+

  • A CI4+ az eredeti CI4 anyag továbbfejlesztett változata. Ez a technológiailag rendkívül igényes anyag 2,5-szer merevebb, mint a CI4. Könnyebbsége miatt számos csúcs Shimano orsó felépítésében használják. A CI4+ felhasználásával a karosszéria és a forgórész gyártása során jelentősen javul a csörlő hatásfoka és nő a szerkezet merevsége.

AZONNALI HÚZÁS

  • Az AZONNALI HÚZÁS lehetővé teszi, hogy a húzási beállítást szabad orsóról „harc” beállításra váltsa az orsó elején található kar néhány fordulattal történő meghúzásával.

SA-RB

  • A speciálisan kialakított, nagy korrózióállóságú S A-RB golyóscsapágyak speciális burkolattal is fel vannak szerelve, amely megvédi őket a homoktól, sótól vagy portól.

Tulajdonságok és jellegzetességek

Tulajdonságok

Csapágyak

4+1

Áttétel

5,2:1

Zsinór kapacitás

0,30mm - 390m / 0,35mm - 290m / 0,40mm - 210m

Maximális fékerő

20 kg

Behúzás

124 cm

Hajtókar

Alumínium

Változat

Horgászorsó

Széria


Anyag

Test

CI4+

Orsódob

Alumínium


Csomagolás

Pótdob

Nem


Méretek és súly

Súly

635 g


Ország

Tervezett

Japán

Gyártás országa

Kína


Ajánlott kiegészítők

Teljes értékelés 1 felhasználói vélemény:

5