Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A könnyebbség kedvéért
A Vanquish a Shimano Magnumlite filozófia tiszta megtestesülése. A legnagyobb japán precizitással készült, és azoknak készült, akik a legjobbat követelik meg maguknak és felszereléseiknek.
Az orsó érzékenységének és simaságának köszönhetően ideális sügér, pisztráng és fogashal ultrakönnyű technikával történő horgászatához. A Vanquish azonban számos különféle technikához és fajhoz használható, beleértve a part menti sósvízi horgászatot a nagyobb 4000-es és 5000-es méretekben. A Vanquish elvezeti Önt, hogy minden kalandból a legjobbat hozza ki. Az első dolog, amit észrevesz, az az orsó súlya, vagy inkább annak hiánya. A 3000-es középső mindössze 170 grammot nyom – ez figyelemre méltó, és észre fogod venni.
A Vanquish új minőségi szabványokat állít fel az UL horgászatban. A Shimano a „Beyond Lightness”-ra lépett, hogy megalkotja a tökéletes könnyű orsómechanizmust páratlan jellemzőkkel. Ez az ultrakönnyű orsók csúcsa, és színültig tele van Shimano technológiával, amely elsősorban a STELLA-tól származik.
- A Vanquish könnyedsége a Shimano exkluzív Ci4+ kompozit anyagának széleskörű használatából fakad. Ezt fokozza a Magnumlite rotor hozzáadása, amely szintén hozzájárul a hihetetlenül alacsony indítási tehetetlenséghez tekercseléskor. Ez a lassú indítási tehetetlenség különösen fontos a finom horgászat és az UL technikák esetében. Ezekkel a technikákkal minden eddiginél pontosabban fogsz horgászni.
- Egy másik nagy előny az InfinityDrive hozzáadása. Ez a technológia erőteljes, de könnyű forgást hoz létre, különösen nagy terhelés esetén. Extrém helyzetekben továbbra is állandó, egyenletes centrifugálási nyomást tarthat fenn, ami különösen nagy fogásnál nagyon hasznos.
- Az InfinityLoop hozzáadása nagymértékben javítja a dobási távolságot. Ez segít elérni azt az édes helyet, amely olyan távol van, még szuperkönnyű beállítás mellett is.
- Más fejlett technológiák, mint például az InfinityXross, az X-Protect és az Anti-Twist Fin tovább járulnak ennek az orsónak a figyelemre méltó műszaki teljesítményéhez.
Ha nem akar kompromisszumot kötni ultrakönnyű horgászfelszerelése minőségében és teljesítményében, akkor ez az az orsó, amelyet keres.
HAGAN
- A HAGANE egy Shimano orsó tervezési koncepciója, amely úgy készült, hogy ellenálljon a folyamatos használatnak és az extrém terheléseknek. A HAGANE egy innováció beépített szívóssággal és tartóssággal, amely együttműködik a Shimano precíz felépítésével. A HAGANE ideális minden horgász számára.
HAGANE GEAR
- A HAGANE sebességváltó meghajtó kereke a Shimano csúcsprecíziós hidegkovácsolási technológiájával készült, további mechanikai feldolgozás nélkül. A technológia hosszú távú zökkenőmentes futást, szilárdságot, a teljes sebességváltó kis súlyát és nagy teljesítményátviteli hatékonyságát biztosítja. A hagyományos, fröccsöntéssel készült, majd mechanikusan feldolgozott fogaskerekekhez képest a HAGANE fogaskerekek ellenállóbbak, tartósabbak és jobban kezelik az erőátvitelt nagy terhelés mellett.
MIKROMODULⅡ
- A miniatűr fogaskerékfogak csúcsminőségű felületkezelése hozzájárul a csörlő simább működéséhez.
X HAJÓ
- Az X-Ship sebességváltó megoldása az egyedi tervezési megoldások kombinációjának köszönhetően lényegesen nagyobb erőátviteli hatékonyságot kínál. Azáltal, hogy a fogaskerék közelebb kerül a nagy hajtókerék tengelyéhez, sokkal nagyobb teljesítmény kerül át a hajtókarról a forgórészre. A fogaskerék egy pár Shimano A-RB golyóscsapágyban található. Ennek köszönhetően az orsó nagyon kompakt és erős.
HAGANE PONTOK
- A HAGANE test nagy szilárdságú alumínium vagy magnéziumötvözetből készül. Az ötvözetek könnyű, szilárd testet hoznak létre, amely ellenáll az ütéseknek és a mechanikai igénybevételnek. A karosszéria héja így mechanikailag rendkívül ellenálló, védi az orsón belüli érzékeny alkatrészeket és szilárd alátámasztást biztosít a fogaskerekeknek, amelyek jobban és hatékonyabban adják át a fogás során fellépő erőket.
VÉGTELEN hurok
- A tekercs fel-le mozgási sebessége a belső szerkezet fejlődésének köszönhetően jelentősen lelassult. A zsinór rendezetten és precízen egyenként van feltekerve az orsóra, és a zsinór kioldási ellenállását nagymértékben sikerült csökkenteni. Ez izgalmas öntési érzést és sima zsinóros előtolást hozott létre.
INFINITY XROSS
- Az INFINITYXROSS kiváló átviteli tartósságot biztosít a kiváló tervezésnek és a kiváló gyártási technológiának köszönhetően. A hajtómű kialakításának fejlődése javítja a felületi érintkezést és a hajtókerék és a fogaskerék közötti kapcsolódást. Ez a forradalmi kialakítás hatékonyan osztja el a fogaskerék fogfelületére kifejtett terhelést egy szélesebb területen, hogy megakadályozza a feszültségpontok károsodását, miközben jelentősen megnöveli a hajtómű élettartamát.
INFINITYDRIVE
- Az INFINITY DRIVE egy új sebességváltó-konstrukció, amely csökkenti a sebességváltó csúszási ellenállását. Ez nem csak terhelés alatt, hanem szabadon is simább és könnyebb tekercselést eredményez. Az INFINITY DRIVE egy érintésmentes kialakítás, ahol a fogaskerék egyáltalán nem érinti a főtengelyt. A csúszási ellenállás csökkentése egy speciális, alacsony súrlódású karmantyú alkalmazásával valósul meg, amely a főtengelyt tartja és vezeti. Ezenkívül a tengely speciális felületkezeléssel van ellátva. Ezeknek a tervezési módosításoknak köszönhetően a fogantyú nyomatéka akár 30%-kal* kisebb a hagyományos X-SHIP sebességváltó-rögzítéshez képest.
DURACROSS
- A DURACROSS egyenletes, megbízható fékteljesítményt és hihetetlen tartósságot biztosít. Az anyagot a hagyományos fékbetéteket alkotó szálak irányára merőlegesen új szálak szövésével erősítik meg. Sikerült több mint 10-szeresére növelnünk a kopásállóságot, miközben megőriztük a sima fékezési teljesítményt.
SILENDRIVE
- A csörlőben tizenegy belső alkatrészből álló új konstrukciós megoldás hozzájárul a gördülékeny és csendes működéshez a tekercselés során.
MGL ROTOR
- A forgórész új kialakítása (Magnumlite Rotor) soha nem látott könnyű működést hoz. A rotorprofil, amely korábban szimmetrikus volt, most aszimmetrikus. A lengőkar mechanizmusa, amely korábban a haranggal azonos oldalon volt, most áthelyeződik a rotor ellenkező oldalára. Ez a változtatás jelentősen javítja a rotor egyensúlyát, és a fénycsengővel, a titán billenőkarral és a rotorfal optimálisan megválasztott vastagságával kombinálva 14%-os megtakarítás érhető el a tehetetlenségi nyomatékban. Ez növeli az orsó érzékenységét a korábban elképzelhetetlen értékekre.
FORGÁSGÁTLÓ FIN
- Az elasztikus bordák a zsinórhenger szakasz közvetlen közelében vannak felszerelve. A zsinór megereszkedésének visszaszorításával az uszonyok csökkentik a zsinór leesésének jelenségét az orsó aljáról, és a zsinór az orsó köré tekeredését, miközben a zsinór még csavarodott.
X PROTECT
- X-Protect: A görgő feszítőgörgőjének hármas érintkező pereme kritikus pont a víz behatolása elleni védelemben. Ennél a tervezési megoldásnál a forgó feszítőgörgő szegélyének első éle megakadályozza a víz bejutását a rotor és a test közötti térbe. A második és harmadik karima közötti speciális zsír nemcsak egyszerű tömítést jelent, amikor a forgórész perem a görgő görgőjének felső helyzetében van, hanem minimalizálja a súrlódási ellenállást is, amikor a rotor mozog. Amellett, hogy biztosítja a tekercsekre (például a Stella SW) jellemző selymesen sima mozgást, az X-Protect megvédi az orsót a szélsőséges hullámütésektől és a fröccsenő tengervíztől.
G INGYENES PONTOK
- A G Free Body technológiát arra fejlesztették ki, hogy az orsó súlypontját közelebb vigye a bothoz. Ezt úgy érték el, hogy a csigatengely lengőmechanizmusának helyzetét 19 mm-rel az orsótest alsó részétől a fogantyú tengelye feletti felső rész felé mozgattuk. Azáltal, hogy az orsó súlypontját közelebb viszi a horgász keze pozíciójához, a G Free Body technológia segít csökkenteni a horgászat fáradtságát és javítja a dobás kényelmét.
AR-C orsó
- Az új AR-C orsó kialakítás V-alakú orsóéllel lehetővé teszi, hogy a zsinórt kisebb hurkokban tekerjük le az orsóról, ami sokkal hosszabb és pontosabb dobást eredményez. Az AR-C orsó minimálisra csökkenti a zsinór összegabalyodásának veszélyét, még vékony zsinórok vagy zsinórok használata esetén is.
HOSSZÚ ÜTEMŰ ORSÓ
- Long Stroke Spool – a hosszú lökettel rendelkező orsó löketútja hosszabb a hagyományos orsókhoz képest. A hosszabb löket hosszabb dobási távolságot jelent.
CI4+
- A CI4+ az eredeti CI4 anyag továbbfejlesztett változata. Ez a technológiailag rendkívül igényes anyag 2,5-szer merevebb, mint a CI4. Könnyebbsége miatt számos csúcs Shimano orsó felépítésében használják. A CI4+ felhasználásával a karosszéria és a forgórész gyártása során jelentősen javul a csörlő hatásfoka és nő a szerkezet merevsége.
MEREV TÁMASZTÁS HÚZÁS
- Az újonnan tervezett fék alacsony fékbeállítások mellett is kiküszöböli a tekercs ingadozását. A fékbeállítás bármely érzékenysége esetén a tekercs nem inog. Az eredmény egy hihetetlenül sima fékműködés, még igazán rendkívül alacsony érzékenységi beállítások mellett is.
SA-RB
- A speciálisan kialakított, nagy korrózióállóságú S A-RB golyóscsapágyak speciális burkolattal is fel vannak szerelve, amely megvédi őket a homoktól, sótól vagy portól.
EGY DARABOS Óvadék
- Az egyrészes békaláb nem ad lehetőséget arra, hogy a zsinór ráakadjon a gipszre. A rozsdamentes acél termék jelentősen csökkenti a súrlódást, és ezáltal lehetővé teszi a zsinór gyorsabb tekercselését az orsó csengőjén keresztül.