A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat.
Bővebben.
hangprocesszor: XL Reverb technológia, Small Room szimulációk, egyedi kompresszor és limiter algoritmusok, 200 professzionális gyári preset, STORE gomb a mentéshez, 100 dB jel / zaj viszony, XLR, digitális S/PDIF, 5 pólusú DIN csatlakozás,...
Olvass el többet
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak.
Alternatív termék kiválasztását ajánljuk
hangprocesszor: XL Reverb technológia, Small Room szimulációk, egyedi kompresszor és limiter algoritmusok, 200 professzionális gyári preset, STORE gomb a mentéshez, 100 dB jel / zaj viszony, XLR, digitális S/PDIF, 5 pólusú DIN csatlakozás, méretek: 483 x 44 x 195 mm, tömeg: 1850 g
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Az M-One XL kettős DSP processzor effektusok széles skáláját kínálja, amelyek alkalmasak mind stúdió, mind pedig „élő” telepítésekre. Az effektusok használhatók sztereó módban vagy kettős módban, ahol a készülék minden csatornájára egyidejűleg más és más effektust alkalmaznak. A processzor a következő alapvető effektbankokat tartalmazza, amelyek tovább szerkeszthetők:
• Korai reflexiók, diffúz mezők és modulációk - a legmodernebb nagyfelbontású visszhangot kínálja az újonnan kifejlesztett diffúziós terepi technológiával, amely természetes és tiszta hangzást eredményez, amelyet versenytárs eszközökkel nem lehet elérni. jelentős kórus- és hangtompító hatások szimulációja is, amelyek a stúdió hangszerkesztésének régebbi módszereire jellemzőek. • Kis szoba és fókusz - a kisebb terek minőségi szimulációja volt az egyik fő cél az M-One XL fejlesztésében. Ezeknek a hatásoknak az alkalmazása átláthatóságot és ragyogást kölcsönöz a szerkesztett jelnek. A hatások az egyszerű környezeti visszhangtól kezdve a hosszú csarnokon át a Hall Plate szimulációkig és az alacsony felbontású rugós visszhangokig terjedhetnek. • Élő - a 80-as években élő hangban alkalmazott „szemcsés” visszhangok szimulációja. Ez a típusú Hall bármilyen PA rendszert megvilágít. • Multi Effect - vadonatúj kompresszorok és korlátozók használhatók a felvételek szerkesztésére, amelyekhez hozzáadhatja a Gate, Parametrikus EQ, Delay, Chorus, Flanger, Expander, De-esser, Tremolo és Phaser elemeket. • Csarnok - a klasszikus stílusú visszhang a nagy belmagasságú nagy szobák terét szimulálja. Ezeket a tereket nem feltűnő visszaverődések, visszhangsűrűség és természetesség jellemzi. Ez a típusú Hall alkalmas énekre, akusztikus gitárra és zongorára. • 1. és 2. tábla - az egyik legalapvetőbb M-One preset a korábbi felvételekből ismert mechanikusan visszaverő felületeket szimulálja. Ezek az effektek ideálisak az énekkel vagy az ütőhangszerekkel együtt. • Dobos igék - effektkészlet, amely ideális az egész dobkészlethez, de különösen egy kis dobhoz, amelyhez helyet adnak, és a végső keverékbe tolják a hangját. Az ajánlat nagyon rövid effekteket és akár 3 másodperces visszhangot is tartalmaz balladákhoz. • Big Lead Vocals - a szólóéneklést hangsúlyozó effektek, amelyek minőségi csarnokból állnak, kis késéssel. • Ambient Vocal Enhancement - a sűrűn hangzó korai reflexiókra (Early Reflections) jellemző, rövid utóélettel rendelkező effektus az egyébként nagyon sűrű keverékben is megvilágítja az éneklést.
Az M-One 200 gyári előre beállított készletgel érkezik a felhasználóhoz, amely szinte minden elképzelhető helyzetet lefed. Ezenkívül a felhasználó további 100 egyéni beállítást hozhat létre. A hatás távvezérelhető akár MIDI, akár lépcsős pedál segítségével.