A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat.
Bővebben.
Versenykeret és tökéletes egyensúly a teljesítmény és a kényelem között. A speciálisan megtervezett állóképességi geometriának és az Actiflex felfüggesztési rendszernek köszönhetően a Cento10NDR lehetővé teszi, hogy hosszú órákat töltsön a...
Olvass el többet
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak.
Versenykeret és tökéletes egyensúly a teljesítmény és a kényelem között. A speciálisan megtervezett állóképességi geometriának és az Actiflex felfüggesztési rendszernek köszönhetően a Cento10NDR lehetővé teszi, hogy hosszú órákat töltsön a nyeregben - Wilier új megközelítése az egyenetlen útburkolatok által generált hátsó rezgések elnyelésében.
Leírás:
Maximális kényelem: Az országúti kerékpárok piaca fejlődik. Új felhasználók jönnek a nagy teljesítményű kerékpárok világába, különféle célokkal, a pusztán versenyzés mellett. Könnyebb geometriát, szélesebb gumiabroncsok és tárcsafékek felszerelésének lehetőségét vagy nagy távolságok problémamentes vezetésére vágynak. Lényegében a reakciókészség, a teljesítmény, a könnyű súly, a menet minősége és a kényelem tökéletes kombinációját igénylik. Mindezeket a szempontokat a Cento10NDR-be egyesítettük.
Actiflex: Az Actiflex a Cento10NDR váz szíve, és teljesen új kapcsolatot biztosít az ülésoszlop és a hátsó szerkezet között. A gondosan megtervezett alumínium cellának és a technopolimer lengéscsillapítónak köszönhetően a hátsó kereket néhány milliméterrel biztosítja. Az alumínium csatlakozás torziós merevsége összehasonlítható a hagyományos szénszerkezetekkel. Ez a merevség biztosítja a keret versenyzési teljesítményét, miközben lehetővé teszi a hátsó kerék felfelé és lefelé mozgatását az útfelület hiányosságai által okozott egyenetlenségeken keresztül. A cellához egy csappantyú van csatlakoztatva, amely stabilizálja a hátsó szerkezet mozgását. A lengéscsillapító három különböző változatban készül, ami azt jelenti, hogy az Actiflex tökéletesen beállítható a versenyző súlyához vagy a terep típusához.
Aerodinamika: A Cento10NDR kerékpár vázat a legfelső Cento10AIR aerodinamikai kerékpárból fejlesztették ki. Olyan repülési algoritmusok szerint fejlesztették ki, amelyek lehetővé teszik a lehető legnagyobb aerodinamikai teljesítményű vázcsövek tervezését. A NACA algoritmusok mellett Wilier egy másik fontos fogalmat használ az aerodinamikában: Kamm elméletét. Minden profilt úgy terveztek, hogy garantálja a csökkentett súlyt és a megnövekedett merevséget anélkül, hogy hátrányosan befolyásolná a csövek aerodinamikáját.
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Egyéb specifikációk:
Teljes integráció: A villaoszlop kifinomult kialakítása a fejcső különleges alakjával kombinálva lehetővé teszi, hogy akár három kábelt is felfűzzünk a keretbe. Elektronikus fogaskerekek és tárcsafékek használata esetén a kerékpárnak nincsenek szabadon álló vezetékei, így a Cento10NDR csodálatosan tiszta megjelenésű.
Maximális sokoldalúság kétféle féktechnikával: A Cento10NDR az első országúti kerékpár, amelynek vázát és villáját kétféle fékkel lehet felszerelni: rögzített tengelyű tárcsafékekkel és 160 mm-es rotorokkal, vagy hagyományos fékekkel, amelyek közvetlen gyorskioldó fogással rendelkeznek. Ez a megoldás kibővíti a rendelkezésre álló Cento10NDR konfigurációkat, ami azt jelenti, hogy a váz mindig készen áll a továbbfejlesztett fékrendszerre. A villát és a hátsó háromszöget úgy alakítottuk ki, hogy a gumiabroncsok széles választékához illeszkedjen: akár 28 mm-ig közvetlen szereléshez, akár 30 mm-ig tárcsafékek használatakor.
Kiegyensúlyozott kialakítás: A kiegyensúlyozott kialakítás azt jelenti, hogy a menet minden Cento10NDR vázméretnél megegyezik. A különböző méretű csőprofilok ugyanolyan merevséget, kényelmet és menetminőséget biztosítanak minden keretmérethez.
Geometria: A váz geometriája döntő jelentőségű az állóképességű kerékpárok esetében. Annak érdekében, hogy a Cento10NDR versenyzőknek maximális versenykényelmet nyújtson, újra kellett értékelni a vázcsövek közötti arányokat. A végeredmény a rövidebb hatótávolság és a nagyobb verem miatt kissé rövidebb és magasabb, mint a hagyományos versenygeometriákban. Ez a kombináció kényelmesebb helyzetet biztosít anélkül, hogy a szár és a keret között bármilyen távtartót kellene használni.