Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Az LTDx MAX női sofőr a rendkívüli megbocsátást a döntetlen elfogultsággal ötvözi. A dizájn egyedi színes dizájnnal, könnyebb szárral és kisebb fogantyúval rendelkezik a jobb kényelem és érzés érdekében.
Alacsonyabb pörgés magasabb megbocsátással
- A PWR-COR technológia a súly jelentős részét alacsonyra helyezi és előre helyezi a nagyobb labdasebesség érdekében, csökkentett pörgés mellett. A további wolfram hátsó súlynak köszönhetően ez a meghajtó rendkívül elnézővé és a játékosok széles köre számára játszhatóvá teszi.
A legmenőbb arckialakítás
- A HOT Face kialakítása pontosan a gép használatának sebességéhez van hangolva. Több ezer ütésszimuláció adatait felhasználva 15 különböző tökéletes vastagságú zónát hoztunk létre, hogy növeljük a labda sebességét az arc nagyobb területén.
Könnyebb és erősebb konstrukció
- A több anyagból álló szerkezet akár 30%-kal több karbont és könnyebb és stabilabb titán házat tartalmaz. Az új kialakítás maximalizálja a súlymegtakarítást, így több tömeget helyezhetünk lejjebb és előre a PWR-COR-ban a sebesség növelése érdekében.
Prémium Utángyártott tengely
- A női LTDx MAX meghajtó a prémium utángyártott UST Helium Nanocore tengelyben kapható. A könnyű, 43 g-os szerkezet női hajlítással készült, és támogatja a magas indítást és a kiváló érzést.
Műszaki áttekintés
TECHNOLÓGIA PWR-COR
- A PWR-COR technológia több anyagból álló súlyrendszer, amely a lehető legnagyobb súlyt helyezi le és előre. Összesen 10 gramm (6 g megmunkált acél belső súly és 4 g külső alumínium súly) közvetlenül az ütési zóna mögött van elhelyezve, hogy a maximális sebességet adják át a golflabdának alacsony pörgés esetén.
FORRÓ ARC TECHNOLÓGIA
- Gépi tanulás és CNC megmunkálás segítségével új, változó vastagságú, sebességre precízen hangolt kialakítást hoztunk létre. A HOT a „nagyon optimalizált topológia” rövidítése. Több ezer ütközési szimulációból származó adatok felhasználásával 15 különböző zónában optimalizáltuk a vastagságot, hogy maximalizáljuk a labda sebességét egy nagyobb arcterületen. Ezek a zónák vizuális csúcsokat és völgyeket hoznak létre, amelyek egy topológiai térképhez hasonlítanak, amelyről a terv a nevét kapta.
MULTIMATERIALIS ÉPÍTÉS
- A több anyagból álló konstrukció könnyű karbon koronát és talpat, valamint könnyebb és erősebb titán vázat használ. Az új alvázkialakítás 8,3 grammal könnyebb, és akár 30%-kal több szénszál felhasználását teszi lehetővé. A könnyebb alváz kulcsfontosságú a súlyok elengedéséhez, amelyeket a PWR-COR-ban alacsonyan és előre lehet helyezni a labda sebességének növelése érdekében.
ÁLLÍTHATÓ SÚLYOK
- Két állítható súly (10 g nehéz és 3 g könnyű) helyezhető el a háton és a saroknál. Helyezzen egy 10 g-os nehéz súlyt a hátsó oldalra a semleges húzóhajlású repülési labdához, vagy a sarokba a maximális húzóhajlás (11 yard) eléréséhez.
CNC MARÁS VÉGTELEN OLDAL
- A frissített CNC Infinity Face dizájn az él körül körbeveszi a labda maximális sebességi zónáját, miközben hagyományos felső vonalat biztosít a jobb vizuális igazodás érdekében.