Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Reklamáció

Válaszd ki a reklamáció típusát a termékkel kapcsolatos problémától függően. Az űrlap kitöltése után e-mailben visszaigazolást kapsz, amelyet nyomtass ki, és a termékkel együtt tedd a csomagba, amelyet reklamálsz. Amikor megérkezik a panaszod, azonnal meg tudjuk állapítani, hogy mi is az pontosan, és mit kell tennünk vele kapcsolatban. Ezzel rengeteg időt takaríthat meg.
Azoknak az ügyfeleknek, akik az áru megrendelésekor bejelentkeztek az ügyfélfiókjukba, még könnyebb dolguk van. Jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal, és keresd meg a profilodban a reklamálni kívánt árut. Létrehozol egy új reklamációs igényt, és kitöltesz néhány adatot. Minden mást előre kitöltünk.

Reklamációt szeretnék létrehozni


Reklamációdat bármelyik Muziker üzletben is benyújthatod, ahol a reklamált árut el tudják fogadni, figyelembe véve az ott értékesített termékeket. Alternatívaként e-mailben is benyújthatod igényedet a [email protected] e-mail címen. Kérésedre válaszul utasításokat fogsz kapni a további teendőkre vonatkozóan. A jótállás részletes feltételei a Fogyasztóknak szóló reklamációs feltételek és a Vállalkozóknak szóló reklamációs feltételek című dokumentumokban találhatók.