cookies
A legjobb "sütikkel" rendelkezünk és nem félünk őket használni.
Minden süti elfogadása
dispute

A kiválasztott termék reklamációja

Hiányos küldemény

Emellett nem lehetséges az olyan termék reklamációja, melyre már érvényesítették az elállási jogot. Az sem lehetséges, hogy a vásárlástól való elállás joga érvényesítve legyen, ha a termék a reklamáció részét képezi.

Adja meg a számlaszámot és a megrendelési azonosítót.

Ha nem tudja a megrendelés, vagy a számla sorszámát, jelezze ezt az ügyfélszolgálatnál.

Azt szeretném, hogy a reklamációs ügyintézést a következőképpen intézzék:

*A reklamáció végkimenetele a hivatalos szervizközpont diagnosztikáján alapszik.

A megfelelő törvényi meghatározások érvényesülése esetén a vételár a megrendelés leadásakor megadott fizetési móddal azonos módon lesz visszatérítve.

Ha megrendelésem készpénzben vagy kézbesítéskor került kifizetésre, beleegyezem, hogy a visszatérítendő összeg a következő bankszámlára kerüljön:

Mennyi csomagot vett át?

Adatok a hiányzó termékről

Számla száma
Vásárlás időpontja
A tételek listájának megtekintéséhez először adja meg a számla számát és a rendelési számot.

Kérem a hiányzó termék elküldését a következő címre

Szállítási cím

A reklamáció folyamatáról e-mailes értesítést kérek

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.
Logo muziker
Ne maradjon le a fergeteges akciókról! Aktiválja az értesítéseket.
Bekapcsolás