cookies
A legjobb "sütikkel" rendelkezünk és nem félünk őket használni.
Minden süti elfogadása
dispute

A kiválasztott termék reklamációja

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem

Emellett nem lehetséges az olyan termék reklamációja, melyre már érvényesítették az elállási jogot. Az sem lehetséges, hogy a vásárlástól való elállás joga érvényesítve legyen, ha a termék a reklamáció részét képezi.

Adja meg a számlaszámot és a megrendelési azonosítót.

Ha nem tudja a megrendelés, vagy a számla sorszámát, jelezze ezt az ügyfélszolgálatnál.

Azt szeretném, hogy a reklamációs ügyintézést a következőképpen intézzék:

*A reklamáció végkimenetele a hivatalos szervizközpont diagnosztikáján alapszik.

A megfelelő törvényi meghatározások érvényesülése esetén a vételár a megrendelés leadásakor megadott fizetési móddal azonos módon lesz visszatérítve.

Ha megrendelésem készpénzben vagy kézbesítéskor került kifizetésre, beleegyezem, hogy a visszatérítendő összeg a következő bankszámlára kerüljön:

Adatok a hiányzó termékről

Számlaszám
Vásárlás időpontja
A tételek listájának megtekintéséhez először adja meg a számla számát és a rendelési számot.

A megrendelt termék helyett a következőt kaptam (részletes leírás):

Csatolmány (kép, videó)

Húzza ide a fájlokat.
Válassza ki a fájlt.
Támogatott fájltípusok: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Kérem a nem megfelelő termék elszállítását a következő címről

A helytelenül kiszállított terméket gondosan becsomagolom és mellékelem a nyugtát Megfelelő futárszolgálatot szeretnénk küldeni a csomag felvételéhez, ezért kérjük, adjon meg némi információt a csomagról.

Kérem a megfelelő termék kiküldését a következő címre, miután az ügyintézés végbement

Szállítási cím

A reklamáció folyamatáról e-mailes értesítést kérek

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.
Logo muziker
Ne maradjon le a fergeteges akciókról! Aktiválja az értesítéseket.
Bekapcsolás