cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít
dispute

A kiválasztott termék reklamációja

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem

Emellett nem lehetséges az olyan termék reklamációja, melyre már érvényesítették az elállási jogot. Az sem lehetséges, hogy a vásárlástól való elállás joga érvényesítve legyen, ha a termék a reklamáció részét képezi.

Adja meg a számlaszámot és a megrendelési azonosítót.

Mindkettő adatot megtalálod a számládon. (Kapcsolat)

Adatok a hiányzó termékről

Számla száma vagy vásárlást igazoló nyugta száma
Vásárlás időpontja
A tételek listájának megtekintéséhez először adja meg a számla számát és a rendelési számot.

A megrendelt termék helyett a következőt kaptam (részletes leírás):

Csatolmány (kép, videó)

Húzza ide a fájlokat.
Válassza ki a fájlt.
Támogatott fájltípusok: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Bankszámlaszám a vételár visszatérítésének esetére

A megfelelő törvényi meghatározások érvényesülése esetén a vételár a megrendelés leadásakor megadott fizetési móddal azonos módon lesz visszatérítve. Készpénzben, utánvéttel vagy egyéb módon történő fizetés esetén, amely ugyanúgy nem teszi lehetővé a visszatérítést, elfogadom, hogy a visszatérítést a következő számlaszámra írjuk jóvá:

Szállítási cím a helyes áru elküldése esetén

Szállítási cím

Kérem a nem megfelelő termék elszállítását a következő címről

A helytelenül kiszállított terméket gondosan becsomagolom és mellékelem a nyugtát Megfelelő futárszolgálatot szeretnénk küldeni a csomag felvételéhez, ezért kérjük, adjon meg némi információt a csomagról.

A reklamáció folyamatáról e-mailes értesítést kérek

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.