cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít

AZONNALI CSERE

Még a legjobb termék is tönkremehet, még a legjobb minőségű márkára is akad néhány panasz.

Ne várj 30 napot a javításra

Az „azonnali csere“ extra szolgáltatással már nem kell megvárnod a törvény által meghatározott idő végét a reklamált termék megjavítását és a reklamáció rendezését illetően. Ha a reklamált termék elérhető készletünkön és a reklamációd beérkezik, azonnal kicseréljük a régi darabot egy újra. Abban az esetben, ha az adott darab nincs készletünkön, egy vásárlási utalványt kapsz új termék vásárlásához a reklamált termék értékének megfelelően. Ne vesztegesd az időd a várakozással – használd ki a megvásárolt termékeket azonnal.

Az azonnali csere során a legnagyobb sebességre kapcsolunk, hogy az "azonnali" szó valóban betöltse a jelentését. Gondoskodunk arról, hogy a csere zökkenőmentesen és a lehető legrövidebb idő alatt menjen végbe, mert az elégedettséged valóban az első számú prioritásunk.

További információkat és a szolgáltatás részleteit megtalálod a szerződési feltételekben, vagy felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

1. példa

  • Vásárolsz egy zongorát 165 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé az "Azonnali csere" szolgáltatást.
  • A zongora még a garanciális időszakon belül meghibásodik.
  • A hangszert visszaküldöd hozzánk egy reklamációs ügyintézés keretein belül és mi postafordultával küldünk Neked egy új darabot.

2. példa

  • Vásárolsz egy stúdiómonitort 82 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé az "Azonnali csere" szolgáltatást.
  • A stúdiómonitor még a garanciális időszakon belül megadja magát.
  • Visszaküldöd hozzánk egy reklamáció ügyintézés keretein belül, de sajnos nincs nálunk készleten egy további darab. Postafordultával küldünk számodra egy kupont további termékek vásárlására a monitor teljes értékében, azaz 82 000 Ft értékben.

Hogyan?

GYIK


Mi történik akkor, ha a cserélni kívánt termék már nincs készleten?
Ha nincs raktáron pontosan az a termék, amelyet új darabra szeretnél cserélni, a kérésedet normál reklamációként kezeljük. Az általad megvásárolt Azonnali csere szolgáltatásért kifizetett összeget pedig megtérítjük.

Új darabot kapok akkor is, ha a termék sérült?
Sajnos nem. Ha a termék sérült, nem cserélhető új darabra.

Meg lehet vásárolni az Azonnali csere szolgáltatást utólag is?
Igen, ezt a szolgáltatást megvásárolhatod utólagosan, legfeljebb 14 napon belül a termék vásárlásától számítva.